Dag 2

13 november 2016 - Hazelwood North, Australië

Na een goede nachtrust even rustig wakker worden. Lekker met ze allen ontbeten.
Om half 10 stappen we in de auto richting Walhalla. We rijden langs een uitzicht punt hier stoppen we even om foto's te maken van de mijnen, de papierfabriek en de vallei. Hierna door naar Coopers Creek via een offroad weg, dat was super gaaf en wat is de natuur hier mooi .
Hier vandaan door naar  Walhalla een goudmijners dorpje. Onderweg hier naar toe komen we  langs de railway Walhalla Goldfields een treintje wat vroeger werd gebruikt om goud te vervoeren. Nu rijd hij nog voor de toeristen.  Hier vandaan zijn we op de trein gestapt naar Thomson, leuk om mee te maken met zo'n houten treintje langs de bergwand en aan de andere kant de afgrond met een klein riviertje. Na ongeveer 20 minuten komen we daar weer aan.
Marisca haalt ons daar weer op en we vervolgen onze weg verder naar Walhalla.
Hier aangekomen de auto geparkeerd en even rond gelopen. Echt leuk die oude gebouwen, en die schattige kleine huisjes. Na dat we het dorpje hebben gezien gaan we terug naar huis. Wilco en Maris gaan naar een Gardenparty en hiervoor zijn wij ook uitgenodigd. Wij brengen eerst Cleo naar haar werk en rijden daarna ook door naar de gardenparty. Dit is een feest met vrienden en familie om het begin van de zomer te vieren. Hierna terug naar huis voor een borrel en een hapje. Lekker pizza eten.
Na het eten spelletjes doen. En daarna lekker naar bed.

1. Soraya:
    13 november 2016