Dag 1

12 november 2016 - Hazelwood North, Australië

Woensdag 9 november zijn we vertrokken  vanaf schiphol om richting Australië te gaan eerste vlucht  duurde 6 uurtjes in Abu Dhabi  er even uit om over te stappen en dan begint de 2de vlucht naar Melbourne deze duurde nog 13 uur.. pffff wat een lange zit. Aangekomen in Australie op vrijdagochtend om 05.30 uur stond Marisca ons al op te wachten. Vanaf het vliegveld nog een reis met de auto van 2 uurtjes naar Hazelwood Noth halverwege even stoppen om te ontbijten bij de Mac Donalds en door naar het huis van Wilco en Marisca. Hier even rond kijken en de bagage binen zetten . Wat is het hier mooi en wat is het hier groot.
Even een een kopje thee drinken en weer in de auto naar Port Albert dit is een haventje aan Bass Strait. Onderweg gestopt in het dorpje Yarram hier lekkere pie gehaald en opgegeten in Albert Bay lekker aan het water. Nadat we hier zijn geweest vervolgen we onze weg richting Tarra Bulga National park. Wat is het hier mooi een soort regenwoud met veel watervalletjes. Eerst naar de Tarra Falls hier rond gelopen en weer door met de auto richting de Corrigan Suspension Bridge ..wauw !! wat mooi en lekker rustig hier. Hierna terug naar huis en  langs de weg zagen we kangoeroe's yeeh! Onze eerste dag kon niet meer stuk. Thuis ff eten en daarna lekker vroeg naar bed. Daar waren we erg aan toe na die paar uurtjes slaap in het vliegtuig.

1. Esther:
    12 november 2016
    Mooie foto's en een leuk verhaal! Ik kijk alweer uit naar je volgende! Geniet ervan!

Groetjes,
    Esther
  2. Deveney Spek:
    Gaaf hoor melis!
  3. Kim:
    12 november 2016
    Gaaf tuttie en kangeroes wauuuuuw ♡.♡