Dag 6

16 november 2016 - Warrnambool, Australië

Vanmorgen vertrokken we om 7.30 vanuit Apollo Bay om het laatste stuk van de Great Ocean Road af te rijden. Eerst rijden we richting Cape Otway Lighthouse, hier zitten de Koala's. We hebben ze gezien maar ze zitten  erg hoog in de boom.
Onderweg ook nog Walabi's en kangoeroe's gespot.
Hierna weer in de auto naar Lavers Hill hier zaten allemaal papagaaien. Erg mooi.
We  vervolgde onze weg en onderweg kwamen we het bord tegen Great Ocean Road Wildlife Park. Hier even gestopt om naar binnen te gaan . Het was een soort opvang-
park waar dieren opgevangen werden die niet meer terug konden in de vrije natuur
De Kangoeroe's, Emoes,  alpaca's, dingo's en de Walabi's kon je zo uit de hand voeren. Na een uur rondgelopen te hebben zijn we weer op doorreis gegaan .
De volgende bestemmingen  waren The Twelve Apostles, Loch Ard Gorge, London Bridge, The Grotto. Wauw wat mooi.
Onderweg  in Port Campbell hebben we heer- lijk op een terrasje een Pie gegeten. Daarna doorgereden naar Warrnambool. Oh nee we zijn nog even van de route afgeweken om walvissen te spotten bij de Whale Nursery . Ojee te laat. Ze zijn er tot oktober.
Toen toch maar doorgereden naar Warrnambool  om in te checken in ons hotel. Lekker even bijkomen met een drankje en een toastje. Daarna lekker uit eten geweest bij Imagine.. hmmm wat heerlijk en weer lekker optijd naar bed morgen weer een lange auto rit