Dag 5

16 november 2016 - Apollo Bay, Australië

Vandaag begonnen aan een lange rit vanaf Geelong naar Apollo Bay.
Vanaf Torquay de Great Ocean Road gestart met natuurlijk de foto van de poort.  Hierna rijden we door de bergen en langs de zee ..wat een uitzicht en eindelijk gaat de zon schijnen!! Gestopt bij de Erskine Falls, 220 treden naar beneden en pffffff weer omhoog  maar zeker de moeite waard om ze te  bekijken Hierna even naar Lorne geweest langs het strand gelopen en even gezeten en naar de surfers kijken. Hierna weer in de auto richting Apollo Bay.
Onderweg zien we een bordje  Sheoak Falls staan,  toch even stoppen en gaan kijken. Onderweg kwamen we mensen tegen die zeiden dat er slangen zaten stukje verder op maar dat ze ongevaarlijk waren, alleen dat je moest opletten waar je loopt.. oooh wat was me moeder bang en wat heb ik gelachen. We hebben 1 slang gezien onderweg.. en ook deze tocht was echt de moeite waard om te lopen.  Hierna weer in de auto en door. Aangekomen in Apollo Bay even inchecken in ons hotel en tijd voor een wijntje.. heerlijk
nog even een stukje wandelen op de boulevard en kijken waar we straks gaan eten.
Bij een ijssalon even een lekker ijsje gegeten....hmmmm wat was deze lekker!!
Nog even op de  kamer gezeten en toen naar een eettent gelopen hier wat gegeten en terug gegaan naar ons hotel.
Weer waren de ogen zwaar dus weer vroeg gaan slapen.

1. Willy:
    16 november 2016
    Zo leuk om te lezen. Wat je allemaal mee maakt.
  2. Soraya:
    16 november 2016
    Leukleuk! Je hebt je moeder wel gefilmd mag ik hopen?