Dag 3

16 november 2016 - Hazelwood, Verenigde Staten

Vandaag samen met Wilco en Marisca op pad richting Wilsons Promontery Park. Wat een rot weer vandaag alleen maar regen.  Pff.....hebben  we daarvoor 24 uur  gevlogen.. naja het wordt gelukkig beter in de loop van de week.
We stappen in de auto voor een rit van 2 uurtjes naar Squaeky Beach en de Tidal River. Eerst gestopt bij Tidal River. Hier vandaan een tocht gelopen richting Squeaky Beach door de bergen
Nog geen 5 minuten onderweg en een walibi gespot precies langs het pad. De tocht gelopen naar boven eerst door de bossen en bijna boven had je echt mooi uitzicht. Nog even verder naar een viewpoint gelopen wat een uitzicht!! Je kon helemaal rond kijken, jammer dat het regende waardoor het niet zo helder was. Daarna weer doorgelopen naar beneden richting  Squaeky Beach. Dit is een strand wat piept onder je voeten... heel apart. Weer terug naar de auto en richting huis. Onderweg nog even stoppen want er stonden 2 emoes te grazen. Snel uitstappen en een foto maken. Onderweg ook nog even stoppen in Yarram voor een meat bacon and egg pie..  wat was dat lekker zeg. Hierna door naar huis en lekker ff niks doen. 'S Avonds nog een spelletje gedaan en daarna lekker slapen.